wtorek, 29 listopada 2016

piękne i piękniejsze

hejcześć!
Wysyłam w świat pierwszą porcję rzeczy moim zdaniem pięknych. Jak na bank zauważycie będą to elementy z różnych dziedzin życia, jeśli tak mogę to ująć. Mają w sobie coś niezwykłego, trudnego do nazwania. To jest pierwszy przykład:

 Tą grafikę znalazłam na stronie www.artysci.com. Mam słabość do prostych, symbolicznych rzeczy. A do tego to już w ogóle! Czy ten beret nie przypomina Wam pomidora?
Nie mam pojęcia gdzie znajduje się takie graffiti, ale żałuję, że nie w moim mieście.
 To jest grafika promująca (?), może lepiej - nawiązująca, do nowego albumu zespołu Coma o nazwie 2005 YU55.
Ta sukienka podbiła moje serduszko, jeśli ktoś wie, gdzie mogę coś takiego dostać do piszcie koniecznie.

Jest wiele pięknych rzeczy, którymi codziennie się zachwycam. Staram się zbierać to wszystko w całość, uchwycać, robić im zdjęcia i mieć "do popatrzenia". Założę się, że nie będę miała zbyt dużego problemu ze znalezieniem nowych rzeczy do pokazania Wam w tego typu postach.
Ściskam Was,
Julka

2 komentarze: